Την προσεχή Δευτέρα στις 19:30 θα παίξει τελικά στο Ο.Α.Κ.Α. ο Κολοσσός κόντρα στον Παναθηναϊκό, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής για τη Basket League. Το παιχνίδι αρχικά επρόκειτο να διεξαχθεί την Κυριακή στις 20:00, ωστόσο μετατέθηκε για τη Δευτέρα λόγω των υποχρεώσεων των «πρασίνων» στην Ευρωλίγκα. Χωρίς άγχος και με ανεβασμένη τη ψυχολογία οι «θαλασσί» θα παίξουν κόντρα στους «πράσινους» με στόχο μία καλή εμφάνιση και ότι προκύψει…



































