Ιδανικό ξεκίνημα έκανε η L.F.C. Ιάλυσος στον 4ο όμιλο της Β’ Εθνικής των γυναικών, δείχνοντας ότι φέτος έχει υψηλούς στόχους. Η ροδίτικη ομάδα θα παίξει ξανά στην έδρα της, την επόμενη αγωνιστική και θα φιλοξενήσει την Αθηναϊκή Αγίου Δημητρίου, που ηττήθηκε εντός έδρας με 2-0 από τις Νέες Δραπετσώνας. Η ομάδα του Άκη Γεωργίου φιλοδοξεί να κάνει το 2 στα 2 και να δείξει ότι μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στον 4ο όμιλο της Β’ Εθνικής. Όπως είναι εύλογο, η νίκη και η καλή εμφάνιση σκόρπισαν χαμόγελα αισιοδοξίας στη ροδίτικη ομάδα, η οποία θα προετοιμαστεί για το δεύτερο συνεχόμενο εντός έδρας παιχνίδι της, στο ξεκίνημα της νέας σεζόν.





































