Στο γεγονός ότι ο Κολοσσός έχασε μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει στάθηκε ο Ηλίας Καντζούρης, ο οποίος δεν ήταν ευχαριστημένος από την εικόνα της ομάδας του ειδικά στο α' ημιχρονο. Αναλυτικά, όσα ανέφερε: ''Συγχαρητήρια στη Λάρισα. Νομίζω ότι χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία, έτσι όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι. Είχαμε δύο πρόσωπα θα έλεγα. Στο πρώτο ημίχρονο, δεν κάναμε τίποτα σωστά ούτε μπρος, ούτε πίσω. Στο δεύτερο βελτιωθήκαμε, αλλά νομίζω ότι όλα κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, σε μια χαμένη βολή, μια λάθος πάσα ή μια λάθος αντίδραση. Αυτά μας στοίχισαν το τελικό αποτέλεσμα», ανέφερε, αρχικά, ο Ηλίας Καντζούρης.
Στη συνέχεια, μίλησε και για το επόμενο παιχνίδι απέναντι στον Απόλλωνα Πατρών: ''Πρέπει να δείξουμε καλύτερο πρόσωπο από το σημερινό. Θα πρέπει να δουλέψουμε στις προπονήσεις με πολύ μεγάλη σοβαρότητα μέσα στην εβδομάδα και να παρουσιαστούμε έτοιμοι στην έδρα μας, στο πρώτο παιχνίδι στο γήπεδο μας''.




































