Ο Νίκος Καμπούρης του Κολοσσού, ο οποίος είναι εκτός αποστολής του αυριανού αγώνα στη Λάρισα, έγραψε στο blog του στον Ε.Σ.Α.Κ.Ε. τα εξής: ''Προτού ξεκινήσω να μιλάω για την πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος θα ήθελα να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενος που πλέον βρίσκομαι στο υπέροχο νησί της Ρόδου και φυσικά στην ομάδα, η οποία μου δίνει την ευκαιρία να αγωνιστώ για πρώτη φορά στη μεγάλη κατηγορία. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και να κυλήσει ομαλά η χρονιά, ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας. Από ‘κει και πέρα, λένε ότι κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά η αναμονή και ο ενθουσιασμός για να ξαναπαίξουμε σε γήπεδα με κόσμο κάνει αυτή την αρχή πολύ πιο ευχάριστη. Ήρθε η ώρα, την οποία περιμένουμε όλοι οι αθλητές, από τον μικρότερο μέχρι τον μεγαλύτερο. Ξεκινάμε την σεζόν με ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για εμάς, στο οποίο πρέπει να δείξουμε και να καθορίσουμε την εικόνα που θέλουμε να έχει η ομάδα όλη τη χρονιά. Αντίπαλός μας η Λάρισα που φαίνεται να έχει αρκετή ενέργεια, την οποία πρέπει να ματσάρουμε και να ξεπεράσουμε, αν θέλουμε να πάρουμε την πρώτη μας εκτός έδρας νίκη. Τέλος, θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά γεμάτη υγεία σε όλους τους αθλητές και τους προπονητές των ομάδων''.




































