Ιδιαίτερο χαρακτήρα είχε η φιλική αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Κολοσσό Ρόδου στο Παλατάκι, αφού σηματοδότησε την επιστροφή του Βαγγέλη Μαργαρίτη στο… σπίτι του. Ο έμπειρος παίκτης πλέον των ''θαλασσί'' είχε θερμό καλωσόρισμα, με τον διοικητικό ηγέτη της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, Θανάση Χατζόπουλο, να τιμά τον Βαγγέλη Μαργαρίτη πριν την έναρξη της φιλικής αναμέτρησης. Ιδού και η σχετική φωτογραφία από το χθεσινό παιχνίδι.



































