Την πρώτη του προπόνηση στο Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας θα κάνει σήμερα το απόγευμα ο Κολοσσός. Οι «θαλασσί» επιστρέφουν στο «σπίτι» τους, το οποίο εδώ και αρκετούς μήνες είχε μετατραπεί σε εμβολιαστικό κέντρο λόγω κορωνοϊού. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι οι παίκτες του Κολοσσού θα κάνουν τρεις προπονήσεις (σήμερα, αύριο και την Παρασκευή) και το Σάββατο (19:00) θα φιλοξενήσουν τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο της β’ φάσης του κυπέλλου Ελλάδας. Έστω και μ’ αυτό τον τρόπο, έγινε το σωστό, δηλαδή ο Κολοσσός να υποδεχθεί σ’ ένα πιο σύγχρονο και άνετο γήπεδο τον πολύ ισχυρό Ολυμπιακό του Γιώργου Μπαρτζώκα.
Το ευχάριστο για τον Ηλία Καντζούρη είναι ότι δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα με τους παίκτες του, οι οποίοι θα τεθούν κανονικά στη διάθεσή του για το παιχνίδι με τους Πειραιώτες. Η προετοιμασία του Κολοσσού μέχρι και σήμερα συνεχίστηκε στο «Βενετόκλειο», με τις προπονήσεις να… «χτυπούν κόκκινο», εν όψει του πρώτου επίσημου αγώνα της χρονιάς.




































