Στη Ρόδο επέστρεψε η αποστολή του Κολοσσού… Οι «θαλασσί» έδωσαν τα δύο πρώτα φιλικά τους παιχνίδια πριν από το επίσημο παιχνίδι του Σαββάτου (18 Σεπτεμβρίου) κόντρα στον Ολυμπιακό για το κύπελλο Ελλάδας. Η ομάδα του Ηλία Καντζούρη κέρδισε με 84-56 τον Τρίτωνα και ηττήθηκε με 84-72 χθες στη Νίκαια από τον τοπικό Ιωνικό. Ο Κολοσσός έδειξε καλά δείγματα γραφής, ωστόσο χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά για να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο ετοιμότητας, που θα πρέπει για τη νέα Basket League. Ουσιαστικά, πρόκειται για μία νέα ομάδα, η οποία δημιουργείται σχεδόν από το… μηδέν και θα χρειαστεί χρόνος, ώστε να «δέσουν» παλιοί και νέοι παίκτες. Με έξι νέους ξένους αθλητές και μόνο τους Ξανθόπουλο και Μπιλλή να θυμίζουν την παλιά ομάδα, ο Κολοσσός θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό, στο πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς. Όπως είναι γνωστό, ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με την έδρα του αγώνα, αφού το Παλέ ντε Σπορ της Καλλιθέας για αρκετούς μήνες ήταν εμβολιαστικό κέντρο και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες της απεγκατάστασης.




































