Ξεκίνημα με... 11 ανανεώσεις στην Α.Ε. Δικαίου!
Με... 11 ανανεώσεις ξεκίνησε ο σχεδιασμός της Α.Ε. Δικαίου για τη νέα χρονιά στο ανδρικό πρωτάθλημα. Οι Κώοι ουσιαστικά θα έχουν την ίδια ομάδα, ενώ θα γίνουν προσεχώς και κάποιες προσθήκες. Η ανακοίνωση της Α.Ε.Δ.: ''Το Δ.Σ. της Α.Ε. Δικαίου ενόψει της επερχόμενης αγωνιστικής περιόδου ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους εξής αθλητές του ανδρικού τμήματος: Χατζημάρκου Παναγιώτη, Σορώτο Βαγγέλη, Λάμπρου Νίκο, Κοντογιάννη Γιώργο, Νικολάου Νίκο, Παπαποστόλου Σέργιο, Σπανό Νίκο, Δανελλάκη Βαγγέλη, Κοντό Αποστόλη, Τσαγγάρη Γιώργο, Τσαγγάρη Σάββα. Ευχόμαστε σε όλους καλή αγωνιστική χρονιά με υγεία''!




































