Φιλική ήττα και μεταγραφές!
Τη φιλική ήττα με σκορ 5-1 γνώρισε χθες η Δόξα Ψίνθου από τον Άρη Αρχαγγέλου, σε παιχνίδι προετοιμασίας των δύο ομάδων. Από κει και πέρα οι «βυσσινί» προχώρησαν σε δύο μεταγραφικές κινήσεις, καθώς συμφώνησαν σε όλα με τον τερματοφύλακα Γιάννη Μουστάκα και τον κεντρικό αμυντικό Παναγιώτη Μήτρου. Ο νεαρός γκολκίπερ την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στον Φοίβο από τον οποίο και έμεινε ελεύθερος, ενώ έχει φορέσει και τη φανέλα του ΓΑΣ Ιάλυσος, με την διοίκηση της Δόξας να τον προσεγγίζει αποσπώντας την υπογραφή του, με τον Γιάννη Μουστάκα χθες να κάνει και την πρώτη του προπόνηση υπό τις οδηγίες του Γιώργου Ορφανίδη. Ο νεαρός κεντρικός αμυντικός προπονείται εδώ και ημέρες με τους Ψινθενούς αφού έχει συμφωνήσει μαζί τους και απέμενε μόνο η συγκατάθεση του Φοίβου, στον οποίο ανήκουν τα δικαιώματά του, προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταγραφή.





































