Νέα πρόσωπα στη Ψίνθο!
Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των ανθρώπων που θα πλαισιώσουν τον πρόεδρο της Δόξας Ψίνθου Μιχάλη Κωστομοίρη. Έτσι το νέο Δ.Σ. του συλλόγου θα αποτελείται από τους: Μιχάλη Κωστομοίρη, Γιώργο Χρυσανθή, Κυριάκο Φωτάρα, Μιχάλη Σαρικά, Μιχάλη Μαχραμά, Μανώλη Μιχαλάκη, Χρήστο Σπηλιόπουλο, Μιχάλη Τσούλλο, Κώστα Καρίκη, Γιάννη Τσούλλο, Φώτη Φωταρά, Βασίλη Κωστομοίρη, Πέτρο Ορφανό (πρώην πρόεδρος), Γιώργο Ευθυμίου και Μιχάλη Πλύγκο του Π. Ήδη το νέο Δ.Σ. του συλλόγου πιάνει δουλειά με στόχο την οργάνωση για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Οι Ψινθενοί έχουν χάσει πολύτιμο χρόνο και πρώτος στόχος για τη νέα χρονιά είναι η παραμονή στην Α’ Κατηγορία.





































