Το ''ευχαριστώ'' του Αστέρα Παστίδας για τα αποδυτήρια!
Το Δ.Σ. του Αστέρα Παστίδας νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει όσους συνέβαλαν στην διαμόρφωση των αποδυτηρίων μας. Ο Αντώνης Αθανασίου, γέννημα θρέμμα του Αστέρα μας, με την ποδοσφαιρική πορεία του τίμησε το δωδεκανησιακό ποδόσφαιρο και την ομάδα μας με τον καλύτερο τρόπο, αγωνιζόμενος στις επαγγελματικές κατηγορίες και στην Α’ Εθνική κατηγορία. Χάρη στο πλάνο του και την πρωτοβουλία του, η ομάδα μας έχει τα πιο σύγχρονα αποδυτήρια στο νησί, τα οποία θα ζήλευαν ακόμη και επαγγελματικοί σύλλογοι. Για την υλοποίηση αυτού του σπουδαίου εγχειρήματος, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Ρόδου, τον Δ.Ο.Π.Α.Ρ., την εταιρεία Ξυλεία Σπανός, τον Θοδωρή Μαστρωσάββα, τον Γιάννη Παππασάββα, τον Άκη Ζόγκα, τον Μιχάλη και τον Αλέξανδρο Τζαβάρα, την Αυγή Σταματιάδη, τον Άγγελο Παπαγεωργίου,τον Νίκο Χριστοφή και τον Μιχάλη Σμαραγδιό. Σας ευχαριστούμε''!





































