Έξι μεταγραφές και τρία ''διαζύγια''!
Ο Π.Α.Ο.Κ. Κω ανακοίνωσε όλες τις μεταγραφικές κινήσεις και τις προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ του... Αναλυτικά: ''H Αθλητική οικογένεια του ΠΑΟΚ ΚΩ καλωσορίζει στις τάξεις της τους ποδοσφαιριστές Αντώνη Διαμαντή (από Δόξα Καρδάμαινας), Βασίλη Μπασιλάρη (από Α.Ε. Λέρου), Θανάση Βογιατζή (από Αναγέννηση Ασφενδιού), Κωνσταντίνο Κατόπη, Θεόδωρο Ζήκο και Ευθύμιο Τρουμούση (από Α.Ο. Αθλοπαιδιών), και ευχαριστεί τα παραπάνω σωματεία για την άψογη συνεργασία! Επίσης ευχαριστεί τους ποδοσφαιριστές Καραντίνα Γεώργιο, Κώστογλου Δήμο που μετεγράφηκαν στην Α.Ε. Κω καθώς και και τον Νίκο Βακουφτσή που θα παίξει στον Όμιλο Αθλοπαιδιών, για την συνολική προσφορά τους στην ομάδα τα τελευταία χρόνια, και εύχεται σε όλους τους καλό υπόλοιπο σαιζόν με επιτυχίες, χωρίς τραυματισμούς''.





































