
Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος πήρε Παπαδόπουλο!
«Κίνηση»-ματ για τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, ο οποίος δείχνει από νωρίς τις προθέσεις του για τη νέα χρονιά. Οι «ερυθροκίτρινοι» έδωσαν τα χέρια με τον 40χρονο Σάββα Παπαδόπουλο και απομένει μόνο το τυπικό της υπόθεσης για την οριστικοποίηση της μεταγραφής. Ο Θεσσαλονικιός σέντερ, που έχει παίξει επί σειρά ετών στις εθνικές κατηγορίες, συμφώνησε με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος και θα αποτελέσει την πρώτη μεταγραφή της ομάδας. Με ύψος 2.01, ο Σάββας Παπαδόπουλος θα αποτελέσει το βασικό σέντερ του Γ.Α.Σ., προερχόμενος από την Ελπίδα Αμπελοκήπων (Α’ Ε.ΚΑ.Σ.Θ.), ενώ στο παρελθόν έχει παίξει σε πολλές ομάδες, μεταξύ των οποίων στο Ασβεστοχώρι και στο Β.Α.Ο. Ο Παπαδόπουλος διορίστηκε στη Ρόδο και τη σεζόν 2002-03 είχε παίξει τότε στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος και συγκεκριμένα στον 2ο όμιλο νότου της Γ’ Εθνικής. Για την απόκτηση του είχαν ενδιαφερθεί η Καλλιθέα και ο Γ.Σ. Διαγόρας, ωστόσο ο ίδιος προτίμησε να συμφωνήσει με τον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος.








































