
Ανανέωσαν με τον Ορφέα Τσακίρης και Αυγουστάκης!
Στον Ορφέα θα παραμείνουν και τη νέα χρονιά ο Βασίλης Τσακίρης και ο Μανώλης Αυγουστάκης, όπως ανακοίνωσε η ομάδα. Αναλυτικά: ''Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας του με τον αμυντικό Βασίλη Τσακίρη και τον μεσοεπιθετικό Μανώλη Αυγουστάκη. Δύο από τους παλαιότερους και εμπειρότερους ποδοσφαιριστές που διαθέτη το έμψυχο δυναμικό μας, συμφώνησαν και θα ενισχύσουν την προσπάθεια της ομάδας μας και στην σεζόν 2026-2027, θέτοντας τις υπηρεσίες τους στην διάθεση του νέου μας προπονητή Χρήστου Χωρίτη. Ευχόμαστε στον Βασίλη και στον Μανώλη καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία''.








































