
Κράτησε τον Ζιώγα η Δόξα Καρδάμαινας!
Στη Δόξα Καρδάμαινας θα συνεχίσει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Άγγελος Ζιώγας, με την ομάδα να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών. Ο σύλλογος συνεχίζει τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας σεζόν, κρατώντας στο ρόστερ του έναν ακόμη ποδοσφαιριστή, με στόχο να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός στο νέο πρωτάθλημα. Αναλυτικά η ανακοίνωση: Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας με τον Άγγελο Ζιώγα! Ευχόμαστε στον Άγγελο καλή ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία και χωρίς τραυματισμούς!









































