
Μία μεταγραφή και τρεις ανανεώσεις στον Α.Σ. Χάλκης!
Ο Α.Σ. Χάλκης ξεκίνησε το σχεδιασμό του για τη νέα σεζόν, με την απόκτηση του 32χρονου μεσοαμυντικού Γιώργου Τσακίρη, που έπαιζε στον Αστέρα Μασάρων. Παράλληλα, ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα ο Κώστας Χέλμης, ο Δημήτρης Κόκας και ο Μάρκος Λιβανίου. Όπως είχαμε γράψει ο Γιώργος Μποσγανάς παρέμεινε στον πάγκο του Α.Σ Χάλκης, όπως και ο γενικός αρχηγός Πέτρος Μιντζιρίκης, με την ομάδα να αλλάζει φιλοσοφία τη νέα χρονιά, αφού θα αποκτηθούν αρκετοί έμπειροι αθλητές, που μαζί με τους νεαρούς θα δημιουργήσουν ένα κράμα παικτών, ικανό να κρατήσει την ομάδα στη Β’ Κατηγορία.









































