
Παρέμεινε στον Αντίμαχο ο Κατσαρός!
Ο Δαυίδ Κατσαρός θα είναι υπεύθυνος ακαδημιών του Αντίμαχου τη νέα χρονιά. Αναλύτικά, η ανακοίνωση: ''Ο Α.Σ. Αντίμαχος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Δαυίδ Κατσαρό. Τη νέα αγωνιστική σεζόν, ο Δαυίδ θα αναλάβει για πρώτη φορά τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο του Υπεύθυνου Ακαδημιών, έχοντας την ευθύνη της οργάνωσης, της ανάπτυξης και της συνολικής λειτουργίας όλων των τμημάτων υποδομής του συλλόγου μας. Με την εμπειρία, τη γνώση και την αφοσίωσή του, είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλει ουσιαστικά στην περαιτέρω εξέλιξη της ακαδημίας μας και στην ανάπτυξη των παιδιών μας, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Του ευχόμαστε μια δημιουργική σεζόν, με υγεία και πολλές επιτυχίες στα νέα του καθήκοντα''.








































