Ο Κολοσσός στο ''κόλπο'' για το... ΑΦΜ!
Δυναμικά στο παιχνίδι για την εξαγορά του Α.Φ.Μ. του Χολαργού έχει μπει και η Κ.Α.Ε. Κολοσσός, μετά τον Γ.Σ. Λαυρίου. Αυτό αναφέρουν οι πληροφορίες μας, με τους ''θαλασσί'' να μην τα παρατούν και να θέλουν να παίξουν στη Basket League. Μάλιστα, ο Χολαργός εξέδωσε και ανακοίνωση: ''Η ΚΑΕ Χολαργός στην παρούσα φάση συζητάει το ενδεχόμενο της παραχώρησης της θέσης της στην Α1, αλλά σε καμία περίπτωση ως τώρα δεν έχει έρθει σε συμφωνία με οποιοδήποτε σύλλογο. Είναι απαραίτητη η συγκεκριμένη διευκρίνιση, ώστε να αποφευχθούν τυχόν παρερμηνείες''.
































