Ανανέωσαν οι Φλεβάρης και Παπανθύμου!
Τρεις ανανεώσεις στον Εθνικό Αρχίπολης, αφού παρέμειναν στην ομάδα οι Φλεβάρης και Παπανθύμου. Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ομάδας: ''Τη συνεργασία τους με τον Α.Ψ.Σ. Εθνικός Αρχίπολης, ανανέωσαν οι Φλεβάρης Γ. Μιχάλης και Παπανθύμου Σάκης, με τον τελευταίο να επιστρέφει από τον Ταξιάρχη Καλάθου, στον οποίο είχε δοθεί με υποσχετική.Ο κύκλος των ανανεώσεων ολοκληρώθηκε και ακολουθεί εβδομάδα μεταγραφών''.
































