''Χάλκινη'' η Σπανουδάκη!
Σε πέντε αυξήθηκαν τα μετάλλια της Ελλάδας στο Μινσκ, όπου διεξάγονται οι 2οι Ευρωπαϊκοί Αγώνες. Μετά τις διακρίσεις των Αζωίδη (τζούντο, χάλκινο), Α. Κορακάκη (σκοποβολή, ασημένιο) Καρακιζίδη (σάμπο, ασημένιο) ακολούθησε ο στίβος, με τον Κώστα Δουβαλίδη στα 110μ. με εμπόδια, με χρόνο 13.72, και τη Ροδίτισσα Ραφαέλα Σπανουδάκη στα 100μ., με 11.61, να πανηγυρίζουν την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου.
































