Ανανέωσε με την Αναγέννηση Ασφενδιού ο Θεοδώρου!
Στην Αναγέννηση Ασφενδιού θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν ο Γιώργος Θεοδώρου, με τον οποίο ανανεώθηκε η συνεργασία. Η ανακοίνωση: ''Η διοίκηση του Α.Ο. Αναγέννηση Ασφενδιού είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργο Θεοδώρου για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026. Ο Γιώργος προέρχεται από τις ακαδημίες μας και έχει αποδείξει την αφοσίωσή του στην ομάδα, αγωνιζόμενος με τα χρώματά μας από τις χαμηλότερες κατηγορίες μέχρι την επιστροφή μας στο πρωτάθλημα Α' κατηγορίας Δωδεκανήσου. Ποτέ δεν φοβήθηκε να βγει μπροστά στα δύσκολα για την ομάδα μας. Δεν θα μπορούσε να λείπει από το νέο ξεκίνημα που κάνει η ομάδα μας, και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που θα τον έχουμε και φέτος στην οικογένειά μας. Ευχόμαστε στον Γιώργο μια γεμάτη σεζόν, γεμάτη επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς''.
































