Η προκήρυξη της National League 2!
Στις 5 Οκτωβρίου πρόκειται να ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της National League 2 (Γ’ Εθνική), στο οποίο θα πάρει μέρος ο Ιπποκράτης. Η κωακή ομάδα δικαιούται να αποκτήσει έναν ξένο αθλητή, ενώ σε περίπτωση που δηλώνει 12άδα, θα πρέπει οι δύο παίκτες να είναι κάτω των 21 ετών (γεννηθέντες το έτος 2005 ή νεότεροι). Οι όμιλοι θα ανακοινωθούν, εφόσον πρώτα η Ε.Ο.Κ. δώσει και τις wild card. Ο αριθμός των υποβιβαζόμενων ομάδων και ο τρόπος υποβιβασμού τους θα καθοριστεί με συμπληρωματική προκήρυξη κατόπιν καθορισμού του συστήματος PLAY OUT. Μετά το τέλος της κανονικής διάρκειας θα υπάρχουν πλέι-οφ και πλέι-οφ, ενώ στους ομίλους θα συμμετέχουν λογικά από 12 ομάδες. Η Ε.Ο.Κ. ανακοίνωσε ήδη την προκήρυξη, ενώ θα γίνει και συμπληρωματική όταν γίνει η ανακατανομή των ομίλων.
































