Και επίσημα...Ρούσσος!
Από τις 15 Ιουνίου είχαμε γράψει ότι ο Άλμπερτ Ρούσσος θα έμενε στον Γ.Α.Σ. Ιάλυσος (Ανακοινώνει Χαντέ, κλείνει τους έμπειρους) και σήμερα ανακοινώθηκε και επίσημα η παραμονή του στην ομάδα. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Η διοίκηση του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Άλμπερτ Ρούσσο για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν. Του ευχόμαστε να έχει μια καλή ποδοσφαιρική χρονιά στο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής, να είναι υγιής και να πετύχει τους στόχους του με την φανέλα της ομάδας μας''.
































