Το πλάνο για την αναδιάρθρωση!
Η αναδιάρθρωση των εθνικών κατηγοριών ξεκινάει ουσιαστικά από φέτος στην Ε.Ο.Κ., προκειμένου να μείνουν λιγότερες ομάδες και να ανέβει αισθητά το επίπεδο, το οποίο είχε πέσει λόγω της παρουσίας πολλών σωματείων απ’ όλη την Ελλάδα. Στο πλάνο της Ομοσπονδίας είναι το εξής πλάνο για τις σεζόν 2023-24 και 2024-25, προκειμένου να επανέλθει η κανονικότητα και να μειωθούν οι ομάδες στις εθνικές κατηγορίες.
2023-24
1.Α2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: 14 ομάδες
2.Β’ ΕΘΝΙΚΗ: 3 όμιλοι (σύνολο 38 ομάδες)
3.Γ’ ΕΘΝΙΚΗ: 5 όμιλοι (σύνολο 61 ομάδες)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1.Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ: 12 ομάδες
2.Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ 2 όμιλοι (28 ομάδες)
2024-25
1.Α2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: 14 ομάδες
2.Β’ ΕΘΝΙΚΗ: 2 όμιλοι (14 ομάδες)
3.Γ’ ΕΘΝΙΚΗ: 4 όμιλοι (14 ομάδες)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1.Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ: 12 ομάδες
2.Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ: 2 όμιλοι (24 ομάδες)
































