Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος ξεκίνησε να «χτίζει» τη νέα του γυναικεία ομάδα, στην οποία προπονήτρια θα είναι η Μαρία Λαού, η οποία τις επόμενες μέρες θα συζητήσει με τη διοίκηση για τα πλάνα και το σχεδιασμό της νέας σεζόν. Η Κυριακή Στασινού (26-1.65) επέστρεψε στην ομάδα, ενώ στο γυναικείο τμήμα θα παίξει σίγουρα και η προπονήτρια του συλλόγου Γεωργία Χριστοφάκη. Είναι πολύ πιθανό, στις «ερυθροκίτρινες» να παίξει και η Έλενα Μερντανάι, εφόσον παραμείνει στη Ρόδο, ενώ είναι δεδομένη η παρουσία των νεαρών αθλητριών της ομάδας (νεανίδες- κορασίδες) στο γυναικείο τμήμα του συλλόγου. Η παρουσία του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος στο γυναικείο πρωτάθλημα δίνει μία… ανάσα, με δεδομένο ότι πέρσι συμμετείχαν μόλις τρεις ομάδες, εκ των οποίων οι δύο (Κολοσσός, Γ.Σ. Διαγόρας) έπαιξαν με μικρές αθλήτριες.




































