Ένα πολύ ενδιαφέρον τουρνουά θα διεξαχθεί κατά πάσα πιθανότητα στην Κω το μεθεπόμενο σαββατοκύριακο 10 και 11 Οκτωβρίου στο κλειστό γυμναστήριο της Κω. Την πρωτοβουλία πήρε ο Φοίβος Κω και σε συνεργασία με την Α.Ε. Δικαίου, θα ταξιδέψει στο νησί του Ιπποκράτη ο Γ.Σ. Διαγόρας. Ο ''γηραιός'' θα αντιμετωπίσει σε δύο φιλικά παιχνίδια τις κωακές ομάδες και περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές προσεχώς. Οι ''κυανέρυθροι'' είναι θετικοί να ταξιδέψουν στην Κω και έτσι όλες οι ομάδες θα τεστάρουν τις δυνάμεις τους πριν από το ξεκίνημα της νέας χρονιάς.




































