Ο Έσπερος Κω κατέλαβε την πρώτη θέση στο τουρνουά παμπαίδων που διοργάνωσε στο κλειστό γυμναστήριο της Κω. Η ομάδα του Δημήτρη Χατζηστέργου κέρδισε με 60-42 τον Ηρακλή 2000 και έκανε το 3 στα 3, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση. Στο άλλο παιχνίδι ο Φοίβος Κω κέρδισε με 70-41 τη δεύτερη ομάδα του Εσπέρου, που αντικατέστησε τον Έσπερο Β’. Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα το μεσημέρι το τουρνουά παμπαίδων «Μεροπίς» που διοργάνωσε ο Έσπερος με την συμμετοχή του Φοίβου, της Ε.Α.ΚΑ και του Ηρακλή 2000. Στη συνέχεια ακολούθησαν οι απονομές απ’ τον πρόεδρο του Έσπερου, Δημήτρη Δρόσο που έδωσε το παρών, όπως και απ’ τον πρόεδρο του ΔΟΠΑΒΣ, Παναγιώτη Χατζηχριστοφή προς όλες τις ομάδες, και όλους τους αθλητές για την συμμετοχή τους.



































