Πανευτυχής είναι ο προπονητής παίδων του Κολοσσού Γιάννης Τσακίρης. Οι «θαλασσί» επέστρεψαν στη Ρόδο και ο έμπειρος τεχνικός μίλησε στο 12sports για την τεράστια επιτυχία της ομάδας να προκριθεί στο Final-6. «Νιώθω πολύ χαρούμενος και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη μεγάλη επιτυχία τους. Από πέρσι τον Ιούλιο ξεκινήσαμε την προσπάθεια να φτιάξουμε καλύτερους παίκτες, που να ανταποκριθούν στο υψηλότερο επίπεδο. Ο στόχος μας ήταν σιωπηλός, το Final-6. Δουλεύαμε γι’ αυτό το πράγμα και τα καταφέραμε. Ζήσαμε τρεις έντονες μέρες στην Αθήνα, από τη μεγάλη απογοήτευση της πρώτης μέρας στο αντίθετο άκρο που ήταν η μεγάλη χαρά για την πρόκριση. Τα συναισθήματα αυτά σε δυναμώνουν και σε κάνουν καλύτερο αθλητή. Ήταν έντονα και πρέπει το κάθε παιδί να τα διαχειριστεί. Ήταν εμπειρία ζωής για τα παιδιά σε όλο το τουρνουά. Θεωρώ ότι είχαμε μεγαλύτερη σταθερότητα από τον Εργοτέλη, αφού στο μεταξύ μας παιχνίδι ήμασταν καλύτεροι και χάσαμε το παιχνίδι μέσα από τα χέρια μας», είπε αρχικά ο Γιάννης Τσακίρης, ο οποίος αναφέρθηκε και στην τελική φάση:
«Από δω και πέρα το άγχος μας έφυγε. Θα πάμε να παίξουμε στην Αθήνα και τα παιδιά θα έχουν μόνο κέρδος. Έχουμε να κερδίσουμε αρκετά πράγματα κόντρα στις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Θα πάμε να ευχαριστηθούμε τα παιχνίδια και να παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», ανέφερε ο έμπειρος κόουτς, ο οποίος μίλησε για το…αύριο. «Αύριο θα συναντηθούμε με τα παιδιά και η διοίκηση θα μας παραθέσει δείπνο. Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τη διοίκηση του σύλλογο για τη στήριξη και την οργάνωση, τον Θεόφιλο Ξυπολιτά και τον ιατρό της ομάδας Σάββα Καλαθενό. Όλοι μαζί βοήθησαν την ομάδα για να μπορέσει να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα».



































