Την προετοιμασία τους για τη νέα σεζόν ξεκίνησαν οι έφηβοι και οι παίδες του Πανιωνίου Λέρου στο κλειστό γυμναστήριο της Μερικιάς. Υπό τις οδηγίες του Γιάννη Μωραΐτη, άρχισαν οι προπονήσεις στα δύο τμήματα του συλλόγου, που θα συμμετέχουν στα νέα πρωταθλήματα της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου. Τα υπόλοιπα τμήματα και οι ακαδημίες θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, την προσεχή Δευτέρα. Οι Λεριοί φέτος θα συμμετέχουν στα πρωταθλήματα εφήβων, παίδων, παμπαίδων και μίνι, αλλά τελικά δύσκολα θα πάρουν μέρος στις παγκορασίδες.



































