Συνάντηση με τον δήμαρχο κ. Κόλλια είχε ο πρόεδρος του Πανιωνίου Λέρου Αντώνης Καπνουδάκης και ο προπονητής Γιάννης Μωραϊτης. Μάλιστα, το σωματείο εξέδωσε και ανακοίνωση: ''Όσο ικανός και δραστήριος να είσαι, δεν μπορείς να καταφέρεις τα πάντα όταν είσαι μόνος σου.. Γι'αυτό ο Δήμος Λέρου, δεσμεύτηκε να παρέχει βοήθεια στον Πανιώνιο όποτε είναι δυνατό. Παροχή αθλητικού υλικού, ευέλικτο ωράριο προπονήσεων και στήριξη στη διοργάνωση αθλοπαιδιών και εκδηλώσεων είναι κάποιες από τις παροχές του δήμου στην ομάδα μας. Με τη βοήθεια όλων θα πάμε αυτή τη χρονιά τον Πανιώνιο Λέρου ένα βήμα παραπάνω''.



































