Διπλό μεταγραφικό «μπαμ» από το Φοίβο Κω, ο οποίος και φέτος δείχνει ιδιαίτερα ορεξάτος στο ξεκίνημα της μεταγραφικής περιόδου. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του 12sports, ο Φοίβος απέκτησε τον Γιώργο Σκούφη και τον Βαγγέλη Καλαμπαλή από τον Ηρακλή 2000. Έστω και μ’ ένα χρόνο καθυστέρηση, ο πρώτος έδωσε τα χέρια με το Φοίβο, με τον οποίο αρχικά είχε συμφωνήσει και πέρσι , πριν πάει στον Ηρακλή 2000. Ο 31χρονος πόιντ-γκαρντ έδωσε τα χέρια με τον πρόεδρο Νίκο Μιμερίνη και τη νέα σεζόν θα αγωνιστεί για λογαριασμό του Φοίβου Κω στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας. Μαζί του, στο Φοίβο Κω θα παίξει και ο Βαγγέλης Καλαμπαλής (38-1.90), που αγωνίζεται ως φόργουορντ. Αμφότεροι, αποτελούν τις δύο πρώτες μεταγραφές του Φοίβου Κω, ο οποίος μετά τη φετινή κακή πορεία στο ανδρικό, ευελπιστεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο τη νέα χρονιά στον όμιλο νήσων του ανδρικού πρωταθλήματος. Ο Μιχάλης Καπλανίδης θέλει να δημιουργήσει ένα ισχυρό ρόστερ, ικανό να διεκδικήσει τον τίτλο, ωστόσο θα πρέπει να γίνουν κι άλλες μεταγραφές, ώστε ο Φοίβος να δυναμώσει κι άλλο.



































