Το δικό του μήνυμα έγραψε ο προπονητής του Ηρακλή 2000 Αποστόλης Γιασεμής, με αφορμή τη συμμετοχή της ομάδας του στον τελικό των παγκορασίδων. Αναλυτικά: ''Πριν 4 χρόνια που ξεκινήσαμε μαζί ήμασταν λίγες στον αριθμό και σίγουρα δυσκολευομασταν αρκετά να ντριπλάρουμε, να πασάρουμε, να σουτάρουμε... Σιγά σιγά αρχίσαμε να γινόμαστε περισσότερες, συνεχίσαμε να προσπαθούμε, ώσπου βρεθήκαμε σε έναν τελικό γρηγορότερα απ' ότι το περιμέναμε και για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου μας... Και είναι πολύ όμορφο όταν οι αθλήτριες σου σε κάνουν να αλλάζεις στόχους συνέχεια μέσα στη χρονιά και να ανεβάζουν τον πήχη ακόμα πιο ψηλα! Πολλά μπράβο στις κοριτσαρες μου για όσα πέτυχαν και για όσα θα πετυχουν! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς που μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους και είναι δίπλα μας σε ότι τους ζητήσουμε! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις αθλήτριες μου που θα συνεχίσουν να προσπαθούν και ένα μεγάλο ευχαριστώ στη γυναίκα μου που με στηρίζει και με ανέχεται σε όλη αυτήν την προσπάθεια''!




































