Μετά τις Σότια Μπόνη, Πόπη Παπαντωνίου, Έμυ Ξουρή και Γεωργία Ορφανού, τη φανέλα του Διαγόρα θα φορέσει τη νέα σεζόν και η Χριστίνα Κούλλαρου (δεξιά στη φωτό), η οποία επιστρέφει στα παλιά της λημέρια και θα ντυθεί ξανά στα «κυανέρυθρα». Οι πέντε αυτές αθλήτριες μαζί με τις νεότερες θα δημιουργήσουν το νέο Διαγόρα στο γυναικείο μπάσκετ, που θα έχει στόχο την κατάκτηση του τίτλου στο τοπικό πρωτάθλημα. Η προετοιμασία του Διαγόρα θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο και ο στόχος του Κώστα Λιβιεράτου είναι το «πάντρεμα» των έμπειρων με των νεαρών αθλητριών, ώστε να βγει ένα καλό αποτέλεσμα.




































