Λίγες μέρες πριν από την έναρξη του φάιναλ-φορ των εφήβων, ο Ιπποκράτης Κω, που τερμάτισε πρώτος και αήττητος στον όμιλο νήσων αποφάσισε να παραιτηθεί από τους αγώνες στο κλειστό γυμναστήριο της Λέρου. Αυτή την απόφαση πήρε το Δ.Σ. της ομάδας στο τελευταίο του συμβούλιο. Πλέον ο Ιπποκράτης θα πρέπει να στείλει και την επίσημη παραίτηση του στην Τ.Ε. Ε.Ο.Κ, Δωδεκανήσου, ώστε να αντικατασταθεί από την Ε.Α. Καλύμνου, που τερμάτισε στην τρίτη θέση του ομίλου νήσων. Οι ''σφουγγαράδες'' είναι θετικοί για να πάρουν μέρος στο φάιναλ-φορ του πρωταθλήματος, ωστόσο πρώτα θα πρέπει να παραιτηθεί και επίσημα ο Ιπποκράτης. Η άποψη μας είναι ότι η απόφαση του κωακού συλλόγου είναι πέρα για πέρα λάθος, αφού οι έφηβοι θα διεκδικούσαν με πολλές πιθανότητες τον τίτλο. Να θυμίσουμε επίσης ότι πέρσι οι έφηβοι του Ιπποκράτη Κω είχαν αποχωρήσει πριν τελειώσει το παιχνίδι με τον Πανιώνιο στη Λέρο, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός φάιναλ-φορ η Α.Ε. Δικαίου και να περάσουν οι Λεριοί.



































