Και ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος (μετά τον Διαγόρα, το Ροδίων Άθλησις και τον Κολοσσό) δήλωσε συμμετοχή στο τουρνουά του Πήγασου Κρεμαστής προς τιμήν του Νίκου Γκάλη. Αναλυτικά όσα έγραψαν οι ''ερυθροκίτρινοι'': ''Σας ευχαριστούμε θερμά για την τιμή που μας κάνατε να μας προσκαλέσετε στο τουρνουά καλαθοσφαίρισης «Νίκος Γκάλης» που διοργανώνετε την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Οκτωβρίου και σας ενημερώνουμε πως ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος θα συμμετάσχει σε αυτό, στις παρακάτω κατηγορίες.
Ένα τμήμα 2004-05
Ένα τμήμα 2006-07
Ένα τμήμα 2008 και νεότερες
Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στο τουρνουά σας''.




































