Ο πρώην προπονητής του Καλυμνιακού και νυν της Ε.Α.ΚΑ. Γιάννης Κοσσαρής με ανακοίνωση του ευχαριστεί θερμά τον Στέφανο Χατζημιχάλη για τη συνεργασία τους επί τέσσερα χρόνια. Αναλυτικά: «Μετά από τέσσερα χρόνια συνεργασίας και φιλίας, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τον πρόεδρο του Καλυμνιακού Στέφανο Χατζημιχάλη. Έναν πρόεδρο, που τον χαρακτηρίζει η ανιδιοτέλεια του, το πάθος του και τα λίγα λόγια και πάνω απ’ όλα η αγάπη του για τον Καλυμνιακό. Ευχαριστώ για όλα πρόεδρε».



































