Με δηλώσεις της στο 12sports η Ευδοκία Αποστολίδη- Πάττα εξέφρασε τη στενοχώρια της για την απομάκρυνση της από το γυναικείο τμήμα του συλλόγου του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Η ίδια επικοινώνησε μαζί μας και είπε τα εξής για την απομάκρυνση της από το τμήμα: «Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα κορίτσια του γυναικείου τμήματος του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος για τις πολλές όμορφες εμπειρίες που ζήσαμε μέσα από τον αγώνα τους για το μπάσκετ που αγάπησαν και αγαπάνε. Ήμουν μαζί τους τέσσερα ολόκληρα χρόνια και θέλω να τις ευχαριστήσω για άλλη μία φορά και να τους κάνω γνωστό ότι δεν έφυγα από το γυναικείο τμήμα που ήμουν υπεύθυνη. Με αντικατέστησαν χωρίς να ερωτηθώ καν. Ευχαριστώ λοιπόν τους γονείς, τις αθλήτριες μας και τους εύχομαι καλή συνέχεια στον όμορφο αγώνα τους».



































