Ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος συγχαίρει την Ακαδημία Καλύμνου και την ευχαριστεί για την άριστη φιλοξενία στο αναπτυξιακό τουρνουά, που διεξήχθη με επιτυχία το περασμένο σαββατοκύριακο. Οι ''ερυθροκίτρινοι'' συμμετείχαν στο τουρνουά με τ μίνι κορίτσια και ευχαριστούν τους διοργανωτές.




































