Μετά από αίτημα του Α.Ο. Μυτιλήνης, το παιχνίδι της 14ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος με τις Αθλοπαιδιές στην Κω θα διεξαχθεί το προσεχές Σάββατο 11 Μαρτίου στις 20.00 στο κλειστό γυμναστήριο του νησιού. Το παιχνίδι έχει χαρακτήρα τελικού,καθώς νίκη της κωακής ομάδας με ''τρίποντο'' της δίνει το δικαίωμα να παραμείνει στην κατηγορία. Ο Α.Ο. Μυτιλήνης έχει 2 βαθμούς περισσότερους από τον Α.Ο. Αθλοπαιδιών μέχρι τώρα και η ''καθαρή'' νίκη έιναι αναγκαία για την ομάδα του Αλκιβιάδη Χατζηνικολάου. Το Δ.Σ. και οι αθλητές καλούν τους φιλάθλους να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή με την δυναμική παρουσία τους στο γήπεδο.



































