Από ένα ακόμη πρωτάθλημα παραιτήθηκε ο Ανταγόρας Κω… Μετά τις νεανίδες και τις κορασίδες, το κωακό σωματείο και επίσημα δήλωσε ότι δεν θα συμμετέχει στις παγκορασίδες. Ωστόσο δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στον όμιλο νήσων, αφού τη θέση του θα πάρει ο Ηρακλής 2000, μετά και από σύμφωνη γνώμη των σωματείων. Η ανακοίνωση της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου: «Μετά τα πρωταθλήματα των νεανίδων και κορασίδων, ο Π.Α.Σ. Ανταγόρας Κω παραιτήθηκε και επίσημα από το πρωτάθλημα των παγκορασίδων. Μετά από απόφαση της Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου και με τη σύμφωνη γνώμη των σωματείων τη θέση του θα πάρει ο Ηρακλής 2000».



































