Οι αθλητές των αγωνιστικών τμημάτων του Κολοσσού και οι προπονητές του είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τον πρόεδρο του Σ.Δ.Κ.Δ. Άρη Φάκαρο, να αναλύει τους νέους κανονισμούς αλλά και πολλά πράγματα σχετικά με τη διαιτησία. Οι νεαροί ''θαλασσί'' συγκεντρώθηκαν στις κερκίδες του ανοιχτού γηπέδου και άκουσαν προσεκτικά τον Άρη Φάκαρο να τους αναλύει τους κανονισμούς. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει σήμερα και στην ''τέντα'' για τους αθλητές και τις αθλήτριες του Διαγόρα.



































