Η Ε.Α. Καλύμνου με ανακοίνωση της συγχαίρει τον Σ.Δ.Κ.Δ. και τον διαιτητή Γιώργο Ξανθό για την ενημέρωση που παρείχε στους προπονητές του βορείου συγκροτήματος. ''Ο πρόεδρος, το διοικητικό συμβούλιο της Ε.Α.ΚΑ. και οι προπονητές θέλουν να ευχαριστήσουν και να συγχαρούν την αξιέπαινη πρωτοβουλία να παραβρεθεί στο νησί του Ιπποκράτη ο αξιολογημένος ρέφερι του Σ.Δ.Κ.Δ. Γιώργος Ξανθός ,του οποίου ανατέθηκε η ενημέρωση στους προπονητές του βορείου συγκροτήματος για τις επικείμενες αλλαγές των κανονισμών, στο σεμινάριο διαιτησίας που έλαβε χώρα την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου στο κλειστό γυμναστήριο του νησιού. Το παρών έδωσε και η Ε.Α.ΚΑ. με τους δύο έμπειρους τεχνικούς της στα αγωνιστικά τμήματα τους κ.κ. Τσακαλίδη Σωτήρη και Νάκο Ευάγγελο. Η συγκομιδή των γνώσεων και των εμπειριών προτρεπτική και σημαντική για την ομάδας μας , που εναγωνίως προσπαθεί να κινηθεί στα πλαίσια κανόνων για την εύρυθμη λειτουργία της. Τέτοιες είδους συναντήσεις-σεμινάρια μεταξύ διαιτητών και προπονητών ,καλό είναι να γίνονται συχνότερα για να αποφεύγονται παραλείψεις και λάθη εκατέρωθεν. Η έγκυρη και σωστή ενημέρωση εξάρει το άθλημα γενικότερα αφενός, και αφετέρου μας εξημερώνει ως άνθρωποι''.



































