Παρελθόν αποτελεί από τον Ηρακλή 2000, ο Γιώργος Πάλλας, ο οποίος μετά από τέσσερα χρόνια παραμονής στην Κω, θα φύγει από το νησί και το σωματείο για επαγγελματικούς λόγους. Ο δυναμικός παίκτης μάλιστα με ανακοίνωση του ευχαριστεί όσους βρέθηκαν δίπλα του. «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο και αληθινό ευχαριστώ στη διοίκηση του Ηρακλή 2000 και συγκεκριμένα στους Χρήστο Κεφαλιανό, Μιχάλη Χατζηγιακουμή και Αλίκη Βαρκά, στον κόουτς Γιάννη Παπούλη αλλά και σε όλους τους συμπαίκτες μου, Γιώργο Αγρέλλη, Κώστα Σαντή, Λούη Παπαηλία, Παναγιώτη Γούναρη, Γιώργο Μητροπανόπουλο, Χάρη Κενανόπουλο, Αποστόλη Γιασεμή, Νίκο Μόσχο, Γιάννη Μάνο, Στέργο Χριστοδούλου, Μπάμπη Παμπρή, Αντώνη Κουφό, Αντώνη Τσιάτσιο, Παναγιώτη Νασταχανίδη, Παναγιώτη Ιερομνήμων, Μανώλη Σανδαλή, Θανάση Τόρη και Ανδρέα Τάλαρο γι’ αυτά τα τέσσερα χρόνια που περάσαμε μαζί. Σε κάθε προπόνηση και αγώνα κατέβαλα τη μεγίστη σωματική και ψυχική προσπάθεια για την ομάδα μας με απόλυτο σεβασμό και συγκέντρωση στο τεχνικό team και τους συμπαίκτες μου. Εύχομαι μόνο επιτυχίες. Να είστε όλοι καλά».




































