Ο Βασίλης Καλαποδάκης θέλει να ευχαριστήσει θερμά τη διοίκηση του Α.Ο. Κολοσσός, τους συνάδελφους προπονητές και τους ανθρώπους της ομάδας για την άριστη συνεργασία που είχαν στην ομάδα, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στους ''θαλασσί''. Ο έμπειρος τεχνικός εύχεται στον Α.Ο. Κολοσσός καλή συνέχεια και εκπλήρωση των στόχων του τα επόμενα χρόνια.



































