Ο πρόεδρος της Ε.Α. Καλύμνου Γιάννης Καρδούλιας και το Δ.Σ. συγχαίρουν την κωακη ομάδα της Α.Ε. ΔΙΚΑΙΟΥ για τον μεγάλο της θρίαμβο και την κατάκτηση του δωδεκανησιακού πρωταθλήματος. Αθλητές και προπονητής, μας έκαναν υπερήφανους, καθώς η εκπροσώπησή μας στην επόμενη φάση, γίνεται από ομάδα του βορείου συγκροτήματος και έχει διπλή σημασία για μας ως ομάδα αυτού του ομίλου. Ο Δημήτρης Τζομάκας με την άρτια κατάρτισή του και το ήθος έδωσε το στίγμα στους αθλητές του για την επίτευξη αυτού του πολυπόθητου στόχου και κρίνονται άξιοι πρεσβευτές για την περαιτέρω συνέχεια. Δεχθείτε το ζεστό μας χειροκρότημα και περιμένουμε εναγωνίως κι άλλες επιτυχίες''.




































