Την προετοιμασία του για τους αγώνες μπαράζ στην Αθήνα συνεχίζει ο Πήγασος Κρεμαστής, ο οποίος από 22 έως 26 Ιουνίου θα βρίσκεται στην Αθήνα για να διεκδικήσει την άνοδο του στην Α2 Κατηγορία (όμιλος νότου). Σημαντικό ρόλο φυσικά στους αγώνες θα παίξει και η κλήρωση των ομίλων, που θα γίνει μετά το Πάσχα στα γραφεία της Ε.Ο.Κ. Το σημαντικό για τον Πήγασο είναι ότι έχουν επιστρέψει οι αθλήτριες που βρίσκονται εκτός Ρόδου (Μάτση, Χριστοδούλου, Μανωλάκη) και οι προπονήσεις διεξάγονται σε πιο εντατικούς ρυθμούς. Ο Πήγασος επιθυμεί να ανέβει στην Α2 Κατηγορία και μετά το μουδιασμένο ξεκίνημα έδειξε ένα πολύ καλό πρόσωπο. Μετά την ενσωμάτωση της Ελένης Μπαταούλα, η ομάδα του Βαγγέλη Αθανασιάδη βελτίωσε την εικόνα της, έπαιξε καλύτερο μπάσκετ και πήρε δίκαια τον τίτλο.




































