Μετά τις χθεσινές αρχαιρεσίες στις τάξεις της Ελπίδας Πεταλούδων, αναδείχθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου. Τα μέλη της ομάδας συγκεντρώθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο της Κρεμαστής και έγινε η γενική συνέλευση του συλλόγου, ο απολογισμός και η ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου. Τα άτομα που θα απαρτίζουν το νέο διοικητικό συμβούλιο ( θα συγκροτηθεί σε σώμα προσεχώς) είναι τα εξής: Χρήστος Κατσουράκης, Γιώργος Γεννάτος, Μάριος Κοζανίτης, Νίκος Παπαϊωάννου, Γιώργος Καμπέσος, Γιώργος Καραγιάννης, Αλέκος Καραμαλέγκος και Γιάννης Σαλβάνος. Το νέο Δ.Σ. μετά τη συγκρότηση σε σώμα, πιάνει αμέσως δουλειά με στόχο την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία της ομάδας εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.



































