Την απόφαση της να μην ταξιδέψει στην Πάτμο και να παραιτηθεί από το παιχνίδι με τον Ξάνθο αποφάσισε η Ε.Α. Καλύμνου, που εξηγεί τους λόγους με επιστολή της. Αναλυτικά: ''Το διοικητικό συμβούλιο της Ε.Α.ΚΑ μετά από συνεννόηση με τον προπονητή της ομάδας κ. Καλαϊτζίδη Χρήστο ,αναφορικά με τον αγώνα των Κορασίδων με τον Ξάνθο Πάτμου την Κυριακή 27 Μαρτίου ,αποφάσισε να μην μεταβεί στο νησί της Πάτμου λόγω κακής θαλάσσιας συγκοινωνίας από το δικό μας νησί. Αυτό δεν τιμά την ομάδα μας αλλά δεν μπορεί το ταμείο της ομάδας μας να επιβαρυνθεί με τόσα έξοδα, επειδή είναι μονόδρομος η διανυκτέρευση . Ζητούμε συγγνώμη από την ομάδα της Πάτμου και την Τοπική Επιτροπή και επιφυλασσόμαστε να γίνει αυτός ο αγώνας σε φιλικό επίπεδο πλέον στο μέλλον''




































