Κάλεσμα στο φίλαθλο κόσμο του έκανε ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος εν όψει του εφηβικού ντέρμπι με τον Κολοσσό... Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί το Σάββατο στις 18:30 και οι ''ερυθροκίτρινοι'' μόνο με νίκη θα μείνουν ζωντανοί στην υπόθεση- πρόκριση. Μάλιστα, ο Γ.Α.Σ. ετοίμασε και την αφίσα του αγώνα...



































