Χωρίς να δυσκολευτεί η Ε.Α. Καλύμνου κέρδισε τον Καλυμνιακό με 70-23, στο παιχνίδι με το οποίο άνοιξε η αυλαία του β’ γύρου στο παιδικό πρωτάθλημα (όμιλος νήσων). Η ομάδα του Χρήστου Καλαϊτζίδη ξέφυγε από νωρίς στο σκορ, είχε πολυφωνία στο σκοράρισμα και πήρε τη νίκη. Όπως είναι εύλογο τόσο ο Θεσσαλονικιός τεχνικός όσο και ο Γιάννης Κοσσαρής χρησιμοποίησαν όλους τους αθλητές που είχαν στη διάθεσή τους.
Τα δεκάλεπτα ήταν: 4-20, 11-40(ημ.), 16-52, 23-70
Διαιτητής: Κολυνιάτης
ΚΑΛΥΜΝΙΑΚΟΣ (Κοσσαρής): Σισώης 3, Τσουνιάς, Λάμπος 6, Μπουλαφέντης Ν. 6(1), Κόμπος 2, Μπουλαφέντης Κ., Σκάρος 4, Ηλιάδης, Τρικοίλης 2, Κουλιανός, Μπουλαφέντης Γ.
Ε.Α. ΚΑΛΥΜΝΟΥ (Καλαϊτζίδης): Ζαΐρης Σ. 2, Λαζαρής Σ. 17, Μούγγρος 12(1), Χατζάρας 2, Μιλάτος 3(1), Λαζαρής Μ. 8, Καραφύλλης 2, Καρυώτης, Ζαΐρης Ι. 12, Σουλούνιας 10, Παντελής 2, Μαχμούτ.



































